W obudowach skrętnych spawanych z hamulcem

Ilość produktów: 7
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Numer
łożyska
Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 6ZPH Zobacz produkt 80 40 130 500 2,65 60x80 ø10 115 Kulkowe 6202 201,07 PLN
247,32 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 15ZPH Zobacz produkt 100 46 148 500 3,95 60x80 ø10 136 Kulkowe 6004 231,29 PLN
284,49 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 25ZPDH Zobacz produkt 125 46 173 500 4,60 60x80 ø10 133 Kulkowe 6004 281,70 PLN
346,49 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 25ZPH Zobacz produkt 125 46 174 500 5,75 80x105 ø10 137 Kulkowe 6004 294,15 PLN
361,80 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 45ZPH Zobacz produkt 160 50 222 600 7,50 80x105 ø10 178 Kulkowe 6204 358,73 PLN
441,24 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 65ZPH Zobacz produkt 200 50 260 800 9,30 80x105 ø10 172 Kulkowe 6204 408,34 PLN
502,26 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 95ZPH Zobacz produkt 250 50 305 1000 11,78 80x105 ø10 185 Kulkowe 6204 459,42 PLN
565,09 PLN
Ilość:



W obudowach skrętnych spawanych z hamulcem

Koła i zestawy kołowe żeliwno-poliuretanowe w obudowie skrętnej z hamulcem firmy ZABI składają się z koła jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego z trwale połączonym bieżnikiem poliuretanowym oraz ze stabilnej stalowej spawanej obudowy z hamulcem mechanicznym. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obracanie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku. Koła kółka żeliwne cechują się wysoką wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie. Bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu zapewnia wysoką odporność na zużycie, nie brudzi posadzki. Poliuretan jest wysokiej jakości materiałem, który dzięki wysokim modułom sprężystości i sztywności, szczególnie nadaje się na bieżnik. Charakteryzuje się wysoką nośnością, posiada małe odkształcenia trwałe. Koła i kółka żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń są niewrażliwe na zabarwienia. Cichobieżne absorbują drgania i uderzenia. Wyróżniają się niskim oporem toczenia. Koła i kółka żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń można stosować w temperaturach od -20°C do +70°C. Twardość bieżnika standardowego koła to 92 Shore A. Cechuje ich duża odporność na smary, oleje naturalne, benzyny oraz rozpuszczalniki, co zwiększa ich możliwości zastosowania. Poziom głośności użytkowania oraz stopień ochrony podłoża kół i zestawów kołowych aluminiowo-poliuretanowych ocenia się na dobry. Koła i zestawy kołowe żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń występują w obudowach spawanych.



Obudowa skrętna z hamulcem Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Koła, kółka występujące w tej obudowie osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy koła, kółka za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym chroniącym kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera drugie łożysko oporowe wzdłużne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku.